joi, 12 martie 2009

Atata dor...


Cat de greu e fara tine omuletule... Ce goala e casa fara tine.... ochisorii mei blanzi mi-ai lasat sufletul gol... Nu ma pot obisnui cu gandul ca nu o sa te mai am niciodata si ma simt atat de vinovata ca poate tu iti doreai sa mai traiesti chiar daca erai asa de bolnavioara... Mi-ai daruit dragostea ta neconditionata, mi-ai dat totul si eu ... eu ti-am luat dreptul la viata... Sa nu ma urasti iubita mea ca tu sti ca te-am iubit mai mult decat orice pe lumea asta... Tu ai fost OMUL din viata mea... restul animale...
Omuletul meu drag vei ramane in gandul meu si nimeni niciodata nu-ti va lua locul...

Mi-ai daruit cei mai frumosi ani din viata mea, oricat de suparata as fi fost cand iti intalneam privirea tu reuseai sa-mi alungi toate supararile... Tu m-ai facut sa te iubesc mai mult decat as putea iubi vreodata un om... Tu meritai mai mult, tu meritai tot..

Tu nu meritai o asa boala nenorocita... dar dumnezeu a fost rau cu noi... nemilos si nu l-a interesat ca sufletul tau era atat de pur... M-a lovit unde m-a durut cel mai tare... luandu-ti cate putin din aer in fiecare zi... Te iubesc omuletule si am sa te iubesc pana cand voi inchide ochii pentru totdeauna...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi pare foarte rau ca a trebuit sa te desparti de catelus:(
Puii mei erau doar pe jumatate cocker:)

Sunt sigura ca ai sa gasesti un catelus pe care o sa-l iubesti cel putin la fel de mult!

Succes

Tya spunea...

Un suflet nu poate fi inlocuit cu altul pentru a sterge durerea!
Insa timpul vindeca...si fi puternica pentru omuletul tau,cu siguranta nu vrea sa te vada asa!


Te admir,te admir,te admir!


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com