sâmbătă, 7 martie 2009

Omuletzul nu mai e...

O durere care nu poate fi descrisa in cuvinte... Tot ce era mai pur, mai nobil, mai frumos in sufletul meu...nu mai e... Sufletul meu s-a pietrificat...
Omuletzule te-am pierdut, sufletul meu ai luat cu tine tot...
Omuletzul era bolnavior de cancer pulmonar... Avea momente cand se sufoca...n-avea aer.... Omuletzule ti-as fi dat aerul meu daca-as fi putut...
Nu am putut sa te vad chinuindu-te... Iarta-ma dar tu sti k am facut totul...
Omuletzul a murit cu capusorul pe mana mea si cu ochii deschisi... I-am facut injectia... i-am curmat suferinta si mi-am nenorocit sufletul...
Omuletzule iarta-ma... ca eu n-am sa ma pot ierta niciodata...
Tu m-ai invatat sa iubesc, datorita tie am cunoscut adevaratul sentiment de iubire... dar nu m-ai invatat sa traiesc fara tine...
N-am sa te uit niciodata !!! PROMIT ...

Niciun comentariu:


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com