duminică, 14 septembrie 2008

Omuletul meu merge!!!

Catelusul meu iubit a inceput sa mearga, mai cade cateodata dar are vointa se ridica si merge mai departe. Mii de multumiri domnului doctor Vasile Botocica fara de care omuletul meu ar fi ramas la pat. Voi da numele oamenilor incapabili de la clinicile veterinare, care au facut facultatea degeaba... si care atunci cand nu se pricep gasesc ca si solutie eutanasierea... Eutanasiati-va dvs oamenilor incapabili ce sunteti... Clinica Ilioara-Lescai Daniel si Centrovet- Razvan Botezatu. La Clinica Ilioara totul e superficial , nici macar nu se tin minte pacientii sau stapanii acestora , avand in vedere ca am fost la un interval de 2 zile si a 2 oara mi-a dat fisa sa ma inscriu la ei k poate e prima data cand vin... Fisa mi-a inmanat-o dr caruia m-am plans ca nu stiu ce are omuletul meu cu 2 zile in urma. I-a facut infiltratii in coloana i-a dat rymadil k daca n-au citit k a aparut un medicament mult mai bun decat rymadilul , il folosesc tot pe acesta... A 2 clinica CENTROVET un dr dragut care a tinut minte pacientul ba chiar a 2 zi i-a spus pe nume dar... care din pacate a interpretat analizele foarte prost , a pus un diagnostic sau mai bine spus a zis ca e posibil sa aiba ceva la colecist, lucru infirmat la dr Vasile care i-a facut o ecografie si a zis ca, colecistul e perfect normal...., a interpretat radiografiile execrabil unde iar s-a exprimat ca exista posibilitatea sa aiba cancer si in cazul in care se confirma sa o eutanasiem, mi-a recomandat RMN ca sa vada mai bine ce are ca era saracutul in ceata rau. Acestia sunt doctorii care au facut o facultate degeaba.

http://www.coravet.ro Aici se afla cei mai minunati doctori si DA le fac reclama pentru ca o merita din plin. Va multumesc din suflet

Un comentariu:

Anonim spunea...

referitor la ilioara si despre lescai ai dreptate. nu cunosc detalii despre cealalta clinica dar stiu destule despre ilioara si lescai. si de aceea recomand tuturor sa evite clinica de la ilioara si pe lescai.


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com