luni, 22 septembrie 2008

Omuletzul s-a dat jos singur din pat...


Omuletzul meu s-a dat singurel jos din pat..., ce-i drept nu a avut o aterizare spectaculoasa, dar este de laudat vointa lui... Multumesc din suflet doctorului care se ocupa acum de catelusa mea , Catalin Andreescu care pe langa faptul k este un doctor minunat, iubeste animalele enorm si se bucura sincer cand vede ca omuletzul meu se simte mai bine. De cand e bolnavioara Cocutza, am descoperit ca unii oameni nu sunt chiar asa de rai cum ii credeam, am descoperit ca sunt foarte multi iubitori de omuletzi iar asta e un lucru minunat. Ma bucur sincer cand sunt intrebata ce mai face catelusa, si ca omuletzul meu a reusit prin privirea lui minunata sa sensibilizeze oameni care habar nu aveam ca pot fi si buni, oameni pe care ii cunosc de cand ma stiu, si-au aratat si alta fata Se pare ca prin intermediul lor putem deveni mai buni, mai sinceri, mai iubitori de acesti omuletzi fara grai in care merita sa investesti sentimente pure, sincere, fara a-ti fie teama vreodata ca ai putea fi dezamagit... Omuletzii nu cunosc ura, tradarea, uratul din toate punctele de vedere....oamenii DA si se folosesc de ele...

2 comentarii:

Puck spunea...

bravo! ma bucur pentru tine, ca esti mai bine! :)

Anonim spunea...

Intr-adevar! Dr. Andreescu este de mare exceptie! Il recomand calduros tuturor "parintilor" de animalute de companie!


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com